Nog een paar nachtjes slapen..! - Reisverslag uit Grubbenvorst, Nederland van Yvonne Hoeijmakers - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen..! - Reisverslag uit Grubbenvorst, Nederland van Yvonne Hoeijmakers - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen..!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

21 September 2012 | Nederland, Grubbenvorst

Hallo lieve familie, vrienden en vriendinnen,

Nog maar 4 nachtjes slapen en dan is het zover, dan ga ik op stage in Brazilië! Het begon vorig jaar rond deze tijd toen ik aan het bedenken was wat ik zou gaan doen in de vrije tijd die ik zou hebben tussen het behalen van mijn bachelor en het beginnen met de co-schappen. Ik vond het wel een strak plan om die tijd te gaan besteden aan reizen en dan het liefst door Zuid-Amerika. Zo gezegd zo gedaan, binnen 2 weken had ik me ingeschreven bij de IFMSA en mijn landen top-5 doorgegeven.
Een aantal weken later kreeg ik een mailtje dat de uitslag van de loting bekend was, vol spanning opende ik de mail waarbij ik zag dat ik in Brazilië geplaatst was. De eerste twee gedachten die door mijn hoofd vlogen waren: 'Fantastisch!!!! Brazilië!!!!' waarna deze vrijwel direct gevolgd werd door 'Oh oh, durf ik dat wel????' Maar onder het mom van 'het duurt toch nog driekwart jaar' heb ik er eigenlijk niet zoveel meer aan gedacht. Tot nu, want nu komt het wel heel erg dichtbij. Inmiddels heb ik als het goed is alle vaccinaties gehad, de handige spulletjes bij elkaar en natuurlijk mijn vliegtickets geboekt.

Voor diegene die het nog niet weten, ik ga de maand oktober stage lopen in Santos (1,5 van Sao Paulo vandaan),in het ziekenhuis Guilherme Alvaro op de afdeling Gynaecologie/Obstetrie. Ik hoop dat ik heel veel gave dingen ga zien daar!

Na deze maand stage lopen is het de bedoeling dat ik door ga reizen naar Argentinië waar ik ongeveer 2.5 maanden zal verblijven. Daarna vlieg ik terug op 15 januari vanuit Buenos Aires!

Beijos,

Yvonne

  • 21 September 2012 - 14:58

    Joep En Nel:

    Ha Yvonne,
    Weej winse oow dat geej en prachtige reis zult hebbe en hieeel veul moeije indrukken zult kriege van die prachtige landen. Dikke kus oet Hoooooors!!!!

  • 21 September 2012 - 16:51

    Carolien :

    Lieve bestie,

    Wat een leuk verhaaltje! Zuuse wal dat ik ni de enige bin dea det ken ;-)?? De bis ein natuurtalent! En vergeat neat um snel weer ein nieuw verhaaltje te typen, want det mocht ik nog wal is vergeate in de States haha

    Hiieeeeeeeeel vuul plezier doar, maar geniet er veural van! Ik zal dich ontzettend missen, maar ja ik meug natuurlijk niks mier zeggen noadet ik ein joar bin weg gewes.. ;-)

    Hiel vuul kusjes en knuffels,
    Carrie

    PS Ik zal noar dich zwaaie as ik ok in 'Amerika' bin hihihi

  • 21 September 2012 - 18:32

    Hennie:

    Ha Yvonne,

    Ik wens je ontzettend veel plezier tijdens je reis.
    Dit maakt je maar een keer mee dus ik zeg geniet er volop van.

    Je 2e mama XXX

  • 21 September 2012 - 21:12

    Loes:

    Lieve sis

    Het geit dich zeker lukken !
    Bin kei trots op dich !

  • 21 September 2012 - 21:12

    Loes:

    Lieve sis

    Het geit dich zeker lukken !
    Bin kei trots op dich !

  • 21 September 2012 - 22:20

    Kelly:

    Heeee lieve meid! Ik ga je zeker volgen plaats maar veel leuke en spannende verhalen!! Ik ga je ook missen maar ik weet dat je dit super graag wilt en ik hoop dat je heel veel plezier hebt en vooral geniet. Wij zorgen dat in januari jou carnavalspakje klaar ligt en dan gaan we alles inhalen! Maar eerst je avontuur nu! Heel veel plezier yf!! Xx

  • 22 September 2012 - 10:09

    Pap En Mam:

    Lief Yfke,

    Ook pap en ik vinden het allemaal superspannend, maar je bent een flinke meid met en gezonde dosis verstand, dus ga het avontuur maar lekker aan.
    We wensen je een hele goede fantastische avontuurlijke reis, maar kom vooral gezond weer terug!!!

    Xxxxx pap en mam

  • 22 September 2012 - 17:51

    Lia En Jacques:

    Leeve Yvonne,

    Ook wij wensen je een hele fijne en avontuurlijke reis toe. Je hebt er veel zin in dus we weten zeker dat je er van zult genieten. Laat op tijd wat van je horen en zorg dat je gezond weer thuis komt.

    xxx Lia en Jacques

  • 22 September 2012 - 18:24

    Guus:

    Hi Yvonne!

    Heel veel plezier in Brazil en Argentina! Klinkt als een supermooi avontuur, weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben! Ook mooi om nog even 2 maanden door Argentina te reizen na je stage...

    Goede reis en we zien de foto's wel verschijnen :)

    Guus

  • 23 September 2012 - 13:28

    Nicole :

    Haa Yvonne,,

    Hiel vuul plezeer met dien stage en ut rondreize wuurd zeker leuk,
    Leuk det ik dig zoe un bietje kin volge.

    xx

  • 23 September 2012 - 17:40

    Dominique:

    Super vuul succes en veural plezeer Yf! Wuurd iig ein super ervaring! Zal dien verhaole gaon volge! X Dominique

  • 23 September 2012 - 18:23

    Anke:

    heeej yfke!!

    Huul vuul succes en veural nog vuul mier plezeer in Brazil!! Super vet man!! Kzal wal un bietje op Loesje passe ()

    Kus Anke

  • 23 September 2012 - 19:29

    Gwenn:

    Wat un gave reis Yvonne!!

    Zet um op! Geit dig lukken!!
    Auk ik gaon dig fijn volgen vanoet de luie stool!

    Geniet ervan!!

    Xx gwenn

  • 23 September 2012 - 19:40

    Wim En Dorothé:

    Hoi Yvonne ,

    Ook wij wensen je een leerzame periode in Brazilë en een avontuurlijke reis door Argentinië.
    We zullen je middels dit medium blijven volgen.
    Maak er iets onvergetelijks van.

    Liefs van ons.

  • 24 September 2012 - 08:25

    Hans En Conny:

    Wij wensen jou een hele goede reis, een onvergetelijke stage en daarna een mooie avontuurlijke reis!!
    Wij zullen Meesje lekker knuffelen zodat hij niks mis.
    We zullen je volgen!

    Geniet ervan!!

    Hans en Conny

  • 24 September 2012 - 10:04

    Juulke:

    Ha yvonne,

    goije reis & huul vuul plezeer!!
    ik gao dich zeker volgen, erg beniejd naor dien avonturen in het ziekenhoés en daorboète =)

    gr. juulke

  • 24 September 2012 - 12:08

    Jeanine:

    Haa Yf!

    Eine huule gaoije reis en huul huuul vuul plezeer!
    Ik haop det dien stage dich gaod geit bevallen, bin benieuwd watse d'r allemoal geis daon.
    Gank drnao auk lekker geneete van ut reizen, waor ik stik jaloers op bin want ik wil auk supergeer naor Argentinie!!! haha dus daot efkes vuuul foto's make veur mich ;-)
    En dan zeen we os tiedens de vastelaovend weer!
    Succes! (power to the KingKong *HOE!) XXX Jeanine

  • 25 September 2012 - 02:27

    Stefanie:

    Yvje!!!

    Heel veel fun stoer chick!

    XXX

  • 25 September 2012 - 08:13

    Loes:

    He Yvonne, we willen je heel veel succes wensen op je reis door Zuid-Amerika ! Geniet ervan en we wachten op je verhalen. Dikke x, dalbvhdweo en Gradje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Grubbenvorst

Yvonne

.

Actief sinds 06 Sept. 2012
Verslag gelezen: 682
Totaal aantal bezoekers 7750

Voorgaande reizen:

06 September 2012 - 31 December 2012

'Brazil, lalalalalalalaaa! '

Landen bezocht: